vanessarstarstable

Alla inlägg under oktober 2014

Av Vanessa Rainvalley - 31 oktober 2014 12:35

Ridlektion i Vingårdens paddock!      

Det var svårt att få honom att gå över bron, han är verkligen rädd för höga höjder.

Vi gick snabbt så att han inte skulle kunna se ner. Efter det så gick vi in på vingården och jag tog en snabb fika.

Darkie stod då i stallet och "pratade" med de andra hästarna. 

Jag vet inte om Darkie tycker om andra hästar, för han stod mest och puttade och knuffade på dem. Kanske "flörtade" han. Jag vet inte! 

                Men aa.. Hejdå!

Av Vanessa Rainvalley - 30 oktober 2014 21:32

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering! 


Iallafall, gillar verkligen vad SSO har gjort med jorvik!

Väldigt fint med pumpor och spindelnät och massa sånt! Gillar också uppdraget med Mrs. Holdsworth (stav).


Man ska leta upp spöken och sånt och det är väligt kul.

Man kan också köpa massa fina kläder tex denna fina kappan:  

Och med Halloween kommer Värdekoder!

Halloween2014 är en och den ger: en tröja och 300 sc ( eller 200 sc ).


                Men .. aa Hejdå!

Av Vanessa Rainvalley - 26 oktober 2014 16:47

Red världens läskigaste bana idag..

 

förlåt för bildbakifrån ;).


Efter många rivsår, plåster och snubblande blev jsg äntligen klar!


              Det konstigaste är att det är en gammal tants bana..


               Hejdå!

Av Vanessa Rainvalley - 25 oktober 2014 16:44

Så hemskt vackert det är här!  

Men iallafall så ska jag och min ridklubb ut på en liten typ " resa " eller vad man ska säga om typ 20 min!!!

Kommer bli jättekul, vi ska rida runt hela jorvik, förutom typ G Å D för vissa kan inte det, och det kommer bli jättekul.

Satte förresten min pony på hästön idag.. :( Men jag red inte så mkt på honom så det blir nog bättre så.

Detta ska jag ha på mig på "resan". :)  

Rider med fina MidnightSoul (Midnight). :) 


               Men aa... Hejdå!

4

Av Vanessa Rainvalley - 22 oktober 2014 20:06

Kom fyra på MLC! :( fffaaaaannnnn......   

Av Vanessa Rainvalley - 22 oktober 2014 19:04

Började med ett nytt uppdrag. tänkte att jag ska skirva om mina uppdrag också :).


Jag red till Vingården, för att berätta om hennes "bana".

Vi småpratade en liten stund och sen så skulle jag ta han om lilla Darkshadow :)!.

När jag kom fram till stallet så var Linda där. (!)


Jag var jätteglad att hon var tillbaka och vi pratade lite.  

Hon berättade att druiderna skulle ha ett råd.  

Hon sa sen att de kanske skulle vilja ha med mig i rådet. (!)

 

Jag blev såklart överraskad att de vill ha med mig i rådet.

Sen berättade hon att det skulle vara någon cirkus.  

Hon ville att jag skulle gå och kolla, hon lät inte så jätteglad.


Men mer om detta imorgon. Hejdå!!!

Av Vanessa Rainvalley - 20 oktober 2014 20:37

Ska tydligen lämna varor till någon från Sunfield gården, det ser bara lite kul ut! XD    

Hahahah var bara tvungen att visa! XD


               Hejdåå!

Av Vanessa Rainvalley - 20 oktober 2014 16:33

Hejsan!

Idag skulle jag visa en kompis vargarna jag pratade om innan!

Så vi red upp till Fg och sedan till Bergspasset.

Vi red först till nått ställe som vi vilade på och fikade lite.

Det var jättefin utsikt! <3   

Man ser inte så bra men ändå! från vänster: Emily Eveningcake, Vanessa Rainvalley, Adriana Beevalley.


Efter det så red vi upp lite och vi såg vargar!!! Asså det är jätteläskigt!

Vi fastnade lite så vi red ner och då var det bara typ 15 min till fgc!

Så vi var med!  Hahah det gick inte så bra....  

Det är jag =^.^= !


Jag klarade det inte.. Hahah jag fastnade i nått hinder.


Sen gick vi hem till mig och jag visade henne mina fina hästar!

 Efter det gjorde jag något jag är lite ledsen över!

Jag skickade winterpearl till hästön...


Kommer verkligen sakna honom!! D:

  Men det var allt för nu! Heeejdåå!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards